onsdag den 23. december 2009

Året julekort til familien

Sådan kom årets julekort til at se ud, ville ikke vise det før jeg var sikker på at de var modtaget. Billedet af Marcus er taget da vi i starten af december besøgte den gamle by i Århus. Troede ikke han ville være så interesseret i det, men han var held vild med at gå og kigge, og legetøjs museet var nok det største hit.
Jeg har syet rundt i kanten på kortet, der også består af et stykke bølgepap, rødt bånd, stempel fra SCRAPPER med platinium embossing pulver, samt nogle plast dråber.


5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er de flotte og dejlig personlige.

Heidi sagde ...

Wawww sikke et arbejde - men super flotte er de blevet :o)

Rigtig glædelig jul til dig og dine

Mette W. Sørensen sagde ...

WOW Donna hvor er de bare flotte og så anderledes end alle andre julekort... skøøøønt billede

Helle Sahl sagde ...

De er bare SÅ flotte. Wauw.

Rigtig glædelig jul til dig og din familie

Trine sagde ...

Kortet er meget pænere "in real life". Ja, jeg fik et. Og jeg er meget glad for endnu et dejligt billede af min gudsøn. Især når han er så flot pyntet!

Donna har glemt at nævne at også bagsiden er dekoreret OG at hun efter julehilsnen har skrevet hvad man ser på billedet og i hvilken forbindelse det er taget. Det er alletiders ide når man laver så personligt et kort.