torsdag den 31. december 2009

Årets sidste dag

Så er årets sidste dag kommet, og jeg vil gerne sige tak til alle jer der har været forbi min blog og ligge en kommentar, og tak for den inspiration jeg har fået ved at besøge jeres blogs.
Dette kort fulgte med min julegave fra min kreative veninde Trine, og hold da hvor har hun haft travlt, for jeg fik den mest fantastike "scrap julegave"


Her billede af af lommer til et album, fyldt med mønster ark, blomste pynt og billeder.

Plastik lommer fyldt med opgaver inspiration og materialer, så er jeg sikker på aldrig at løbe tør for ideer igen

og til sidst et billede af alle de kort pakker Trine har lavet til mig, med aly hvad jeg har brug for af papir og pynt. Det eneste jeg mangler nu er vist tid til at komme i gang, og jeg glæder mig.
GODT NYTÅR !!!

4 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Hold da op hun har haft travlt. Sikke en dejlig tanke og gerning.

Godt nytår

Karina Beck sagde ...

Hold da op et lækkert kort og en superlækker gave.
Godt nytår til dig og din familie.

Hellemor sagde ...

Nej en dejlig og kreativ julegave. Det må have et kæmpe arbejde at lave alle de kortpakker.

Rigtig godt nytår.

Trine sagde ...

Donna fortjener kun gode gaver. Og hvis hun samtidig kan være kreativ er det jo alletiders. Behøves jeg at nævne, hvor meget jeg hyggede med at lave den til hende?

Jeg glæder mig til alle vore kreative og hyggelige tøse timer sammen i 2010. Dine Trine