onsdag den 9. december 2009

Ikke mange kort...


December flyver jo af sted, og jeg har ikke haft meget tid at lave kort, ikke engang jule kort til familie og venner er påbegyndt. Kortet her er lavet tilbage i november. Men til gengæld har jeg fundet min kasse med stof frem, jeg har været ved at sy flag til juletræet og flere skøjter.


I dag har jeg fri, og skal ud og juleshoppe lidt sammen med Trine. Tænk engang min kære veninde har også lavet pakkekalender til mig (får den godtnok lidt forsinket), jeg elsker gaver, glæder mig vildt.


1 kommentar:

Heidi Ann sagde ...

Rigtig flot kort... Ja jeg forstår heller ikke hvor december bliver af, tiden hos mig flyver også afsted, så jeg kender det alt for godt med ikke at scrappe...Men mon ikke vi får tiden i januar, der er så kedeligt... Sødt af Trine sådan at lave pakke kalender til dig,gaver bliver man aldrig for gammel til..