onsdag den 26. januar 2011

Award



Jeg har modtaget denne søde award af Mette, tusind tak for den, jeg er meget glad !

Og med denne award følger en lille opgave, jeg skal skrive 3. ting om mig selv,
og derefter vidergive den til 3 bloggere


De 3 ting om mig:

Som barn troede jeg at Sverige lignede flimmer i fjernsynet, og blev meget overrasket da min mormor tog mig med derover, og der ingen flimrende tåge var.

Jeg elsker slik, kage og italiensk is, især noget der smager af chokolade eller karamel.

Da jeg gik i folkeskole ændrede jeg min håndskrift ca hver halve år, hver gang jeg så en med en flot håndskrift ændrede jeg min, i et forsøgte på at gøre den efter.



Jeg giver den videre til:


Fordi hun altid er i sådan et godt humør, og en scrapdag ikke er det samme uden hende.
- og så er hun lige så madglad som jeg selv ;)



Fordi hun har været god-, kreativ-, inspirerende og støttende veninde gennem de sidste 25 år.



Fordi det altid er dejligt at møde nye kreative og inspirerende bloggere/scrappere, og jeg glæder mig til at følge hendes blog samt indlæg hos Scrapper.






2 kommentarer:

Trine sagde ...

Tusind tak, kære ven.

Jeg så Mette sendte den til Helle bl.a. med argumentet at hun var hendes søster.
Jeg ville sende den til dig med samme argument som en ikke-helt-biologisk-pap-eller-lignende-søster ... men det tætteste, jeg vil komme på en i mit liv!

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Tusind tak for award. Min allerførste. Jubii! Du laver helt fantastiske ting! Glæder mig til samarbejdet hos Scrapper i det kommende år.