tirsdag den 8. februar 2011

Fodbold

Så er jeg allerede klar med endnu en ny skabelon, nemlig fodbolden som jeg har fået mange efterspørgsler på.


Jeg har forsøgt at lave en skabelon hvor der ikke var for mange forskellige dele der skulle klippes ud, den består af 3 forskellige dele, den miderste der skal klippes i sort, den sekskantede der ligger udenom skal der klippes 10 stk af i hvid, og til sidst de 5 sorte felter der sidder foruden. Min søde arbejskolega har været med til at afprøve skabelonen, og det var hendes forslag at holde lidt afstand mellem felterne, og jeg er helt enig, jeg synes det giver det pæneste resultat, og det giver lidt mere dybde hvis man vælger at sætte det på en mørk baggrund.
Desværre gør de mange felter at man skal klippe meget præcist, og alligevel kan man risikere at der et enkelt felt eller to der skal klippes lidt til.


Til at dekorere min fodbold har jeg brugt det nye "Tillykke med konfirmationen 2011" stempel, filmstrip die fra Tim Holtz, stjerne spellbinders, dew drops og et par blomster lavet med retro flower punch.


4 kommentarer:

Heidi sagde ...

wiiiiiiiiii lækker lækker skabelon, den skal helt sikkert med hjem til samlingen ;)

Glæder mig til vi ses lørdag

Helle Sahl sagde ...

Wauw den er virkelig flot og alt arbejdet værd.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Wawww sikke en fodbold til konfirmation

Karina Beck sagde ...

Total lækker skabelon. Smart at stykkerne er nogenlunde ens. Ellers tror jeg at man kunne få grå hår i hovedet ; )