lørdag den 29. oktober 2011

Jule tags

Jeg har været ved at rydde lidt op i billederne på min computer, og så fandt jeg lige disse 4 små julegave tags, som jeg ikke tror jeg har vist jer tidligere.

De var med i scrapklub for et par gange siden, da vi skulle male lidt med Distress Ink.
jeg elsker disse små stempler fra Imaginisce, som passer til deres papir serie.



Det er lidt svært at se på billederne, men næsen har fået en smule rød glimmer og halsbåndet har fået lidt glossy.




Her har huen og de røde striber i halstørklædet fået rød glimmer.




Her fik hele sokken en gang rød glimmerlim.




Halstørklæde og bånd på hatten har fået glossy. Kanten og kvasten på fuglens hue har fået en gang med en Snow Marker, som puffer op når den bliver varmet med en varmepistol.


Papir, stempler, snow marker og nogle af farverne fra Distress Ink serien kan købes hos Scrapper.dk

2 kommentarer:

Trine sagde ...

De er så vakre, de stempler. Rigtig søde til og fra kort, ven.

Nu er jeg *lidt* tættere på julehumør!

Elisabeth Helland sagde ...

nydelige alle sammen....