tirsdag den 4. oktober 2011

Layout # 8 Lille Grønne Frø

Med flere ideer til nye layouts og flere pakker med super lækkert papir i skabet, må det siges at være en lille sejr hver gang der bliver et færdigt fra den der dumme forsamling af layouts der ligger på hylden i skabet.
Den anden dag fortalte jeg om 3 stk jeg endelig havde fået taget mig sammen til at færdiggøre, og dette var så det tredje af dem, så nu håber jeg snart jeg kan tage mig sammen til at kigge lidt på et par stykker mere. 

Puha det har ikke været nemt at få dette færdigt, havde en ide med teksten, men det gik ikke helt som jeg ville og derfor blev det pakket væk. Da jeg tog det frem igen, røg teksten af, lidt nyt papir kom på og teksten passede igen. 

Lidt rød splash og et par rhinsten kom på, sammen med den lille frø.

Igen har jeg brugt mosgummi, for at hæve noget af teksten op.

3 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Sikke du har haft gang i LO'ene og hvor er de bare flotte med vildt mange detaljer. Har liftet det du har lavet med de små firkanter og syningerne:-)

Karina Beck sagde ...

Lækkert lækkert layout.
Jeg havde helt glemt den sang! ; )

Hanne sagde ...

Det er så godt det layout - flot opsætning, farver og sidste men ikke mindst et dejligt billede.God weekend.