mandag den 26. december 2011

December Daily, Dag 1-2-3

 Så er der endelig billeder af siderne i min bog, jeg er slet ikke færdig med den endnu, så i må få dem at se lidt løbende.


Først et billede af de to sider op imod hinanden. Det blev kun til et enkelt foto fra denne dag, taget om morgenen inden sønnen skulle i børnehave.

Jeg havde en del at skrive til den 1 december, så jeg valgte at lave denne lille bog, hvori der sidder 8 små felter med tekst. Havde en ide om at disse felter skal gå igen hele vejen igennem bogen, men det kan jo være jeg ændre mening hen ad vejen.

Den første låge fra julekalenderen blev også gemtog kom med heri.


2 december og felterne med tekst går igen, begrænsede teksten lidt. Tekst og billeder fra det helt store den dag.

Liudt tættere på noget af teksten, hvor jeg har brugt forskellige QK alfabet dies, og nogle har fået glossy.

Tekst og papirborter. 1 tallet  er skåret med en dienamics die og er stemplet med et af de tilhørende stempler.

3 december og weekend, tid til juletur. Vi var en tur i Aalborg storcenter og det blev til en del billeder jeg gerne ville have med heri, derfor lavede jeg en lille ekstra side.

Igen tekst lavet med QK dies.

En lille rest papir, hvor jeg havde skåret nogle tal ud jeg troede jeg skulle bruge, skar et ekstra 3 tal ud i rød og limede det deri, gav det lidt glossy for at få det til at træde lidt mere frem.

1 kommentar:

KFE Design sagde ...

Den er rigtig fin og er den lavet til 1. december er jeg sikker på, at man også vil få alle de gode små oplevelser med, der sker i løbet af måneden. Tak for fantastiske skabeloner, du har lavet i årets løb. Godt nytår.