tirsdag den 31. januar 2012

Hest, Ko & Zebra

Når jeg laver en ny skabelon, så vælter der ideer frem til hvordan den skal se ud og hvilke farver der kan sættes sammen. Da jeg lavede de 2 nye skabeloner med dyr, skete det samme!!!

Da jeg sad og dekorerede de 6 forskellige figurer som jeg havde tænkt på i første omgang, så kom den ene ide bare efter den anden.

Så i dag får i lige et bud på endu 3 dyr, lavet med skabelonen Løve, Giraf, Flodhest.

HEST:

Til hesten har jeg brugt skabelonen til hoved og krop, samt ørene til giraffen.

Jeg har klippet en hvid blis, og lavet 2 ekstra sorte til næsebor. Den har også fået en man lavet af lidt sort garn.

Flagene er lavet med stempler fra Hero Arts.

Den lille kalender, er et stempel fra unity stamp, hvor jeg har klippet lidt af rammen.


KO:

Til koen er igen brugt skabelon til krop, hoved og giraffens øre.

.
Ørene er placeret lidt længere nede på hovedet, jeg har også tegnet endnu et hoved på lyserød karton, og klippet det af som mule

Og så har jeg klippet lidt sorte pletter i forskellige str og former.


ZEBRA:

Igen de samme dele fra skabelonen.

Her er mulen blevet helt sort, og jeg har klippet en tot sort hår. Striberne er klippet lidt tilfældigt, de skal jo heldigvis ikke være helt lige og med samme mellemrum.

Jeg har lavet striberne så de går ned i en spids på maven, men havde man nu noget sort og hvid stribet papir kunne dette jo også bruges til en zebra.

3 kommentarer:

Trine sagde ...

Det kører bare for dig ... Jeg kender godt dit idémylder, ven. Hvor er jeg gald for at så mange kan få glæde af det også!

Godt gået. Meget originalt!

Mie sagde ...

Super ide, ja de der ideer kan poppe op på de mest mærkeligste tidspunkter. God at vi som er kreative, kan udnytte vores ideer. Dejligt du deler ud af dem også...

Pernille sagde ...

Fedt en skabelon der kan bruges til flere ting det er da totalt win win ;D
Kommer der en skabelon på et sommerfugle kort på et tidspunkt eller findes det allerede?????