mandag den 13. februar 2012

Stille på bloggen, men.......

Det har været et par stille dage på min blog, men bestemt ikke herhjemme.

I torsdags d. 9 februar blev vi forældre til vores længe ventede pige,.
Det har været nogle fantastiske dage med sådan en lille ny, men bestemt også hårdt med manglende nattesøvn. Nu vender alle de dejlige minder frem om dengang Marcus var lille ny, tænk at det allerede er 5 1/2 år siden, nu er han storebror, og han er så stolt, og han har taget så godt imod hende.

Så nu glæder jeg mig til alle de dejlige billeder af vores lille Mathilde, og billeder med Mathilde & Marcus der skal scrappes.



Jeg har forberedt lidt til jer, så de næste par dage får i de sidste billeder fra min December Daily, kig også forbi Scrappers blog, der har jeg også lidt nyt at vise.

9 kommentarer:

Annette sagde ...

KÆMPE tillykke med lille Mathilde. Glæder mig til at se billeder af hende, og den stolte storebror.

Hellemor sagde ...

Et stort tillykke med den lille guldklump. Godt at det er jer unge der får de små børn med tilhørende natteroderi. Jeg glæder mig til at se billeder af Mathilde og hendes storebror.

Ditte sagde ...

Hjertelig tillykke med Jeres lille pige.
Dejligt med en stolt storebror, bliver spændende at se se mere pigede ting fra din side også :)
Nyd denne specielle tid hvor I skal lære lille Mathilde at kende.

Heidi Ann sagde ...

Hej Donna. Stort tillykke med prinsessen. Håber alt gik efter bogen. Glæder mig til at se hende. Jeg går stadig rundt og er tyk. Håber den venter til efter scrappers fødselsdage scrap på lørdag ;0) held og lykke til hele familien.

Karina Beck sagde ...

Stort tillykke med jeres lille pige!

May Britt sagde ...

STORT tillykke med lille Mathilde...

Mona sagde ...

Lycka till med din lilla flicka
Mona

Vivi Renée sagde ...

Stort tillykke med lillepigen :)

Elfepigen sagde ...

Stort stort tillykke med jeres lille Mathilde.

Knus og kram herfra