søndag den 3. juni 2012

LO # 24 Beautiful Baby Girl

I går var jeg til Skaga Scrap, super hyggeligt, god mad- godt selskab- shop amok og lidt kreativ !!!
Jeg fik gjort et LO færdigt, som jeg var gået i gang med til deres farve udfordring, (viser det senere, for jeg tror måske lige jeg skal have lidt syninger på) og så fik jeg startet på 2 nye, et med Mathilde og et med Marcus, og til dem begge har jeg brugt min nye hexagon die- jeg er fuldstændig vild med den die, startede også på et LO med den die sidst vi var til scrap aften.

Fik mig så endelig taget sammen til at tage billeder af dette LO, som jeg blev inspireret til da jeg lavede kort til Scrapper.dk for et par uger siden.....


...og kan hermed vise mit første LO med Mathilde.
Jeg har brugt papir fra Echo Park This & That, tekst og brads er også derfra.


Til hjertet i baggrunden har jeg brugt en plast skabelon fra Crafters Workshop, og har brugt samme teknik som til kortene, først tegnede jeg hjertet, derefter blomstermotivet efter skabelonen hvorefter jeg prikkede huller.


Jeg har brugt spellbinders "Postage Stamp" til rammen bag billedet, og til borden af små bannere har jeg brugt spellbinders "Nested Pennants" & "Nested Lacey Pannants".



3 kommentarer:

Julie Viktoria sagde ...

Det er rigtig flot og smukt! :)

Heidi Ann sagde ...

Hold da fast det er flot Donna. Det må jeg altså lifte på et tidspunkt. Så enkelt og alligevel fyldt med detaljer.

Ditte sagde ...

Virkelig smukt, både layout og datter.
Må altså lige sige til dig, at jeg synes hun har den fineste lille næse, så sød! ;)