søndag den 16. december 2012

Familie julefrokost kage

Her flyver tiden af sted, tænk at der allerede er gået 2/3 af dagene inden juleaften. Der er heldigvis ved at falde lidt ro på her, efter vores projekter som er tæt på afsluttet. Julesmåkagerne er også blevet bagt og det er kun et par enkelte gaver der mangler.

I går var vi til den årlige familie sammenskuds julefrokost, sammen med min mands familie, vi skulle have kage med, og det blev til et sirupskage juletræ, med smørcreme og abrikosmarmelade, kompakt nok til at det hele kunne bygges op i et.


Begyndte på pynten tirsdag aften, mens vi så den sidste del af Ringenes Herre, onsdag var der nemlig betilt barnepige og billetter til Hobitten.

Torsdag bagte jeg bunde og lagde kagen sammen, og fredag aften hyggede vi alle tre med at dekorere den, dejligt at have et par hjælpere til at rulle fondant ud og marcus var flittig med at standse blade ud.

....og en lille opdatering af min december dage, jeg får stadig taget billeder og skrevet hver dag, men pynten følger ikke med, derfor ingen billeder endnu. Jeg har også fået lavet for og bagside, men også her mangler pynt.

Glædelig 3. søndag i advent til jer alle.


4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er den da bare flot !!!

Birgitte sagde ...

sikken flot jule-kage

Dortesjs sagde ...

awww waue sikken en flot "bombe" super fin kage den smagte sikkert himmelsk.

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Helt igennem super fantastisk kage. Glædelig jul til hele familien. Glæder mig til at se dit julealbum!