torsdag den 17. januar 2013

December Dage

Så er jeg klar med billeder fra min December Dage 2012. Jeg fik afsluttet bogen i denne uge, og har nu fået ryddet op på mit skrivebord, og er i fuld gang med næste projekt, nemlig min Project Life, JA- jeg er også med på bølgen i år.

Her er forsiden af mit December Dage album.



Og lige et lidt tættere på, da det var lidt svært at tage et godt billede af den sølvfarvede baggrund.



Første side i boge.






 Og her er så billederne fra den 1. December




Tak fordi du kiggede med.


2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Den er bare SÅ flot - godt jeg først skal igen med min nu ha ha ha men så er jeg vel klar til december og får lavet den der ;-)

Håber det gik godt igår med prinsessen OG MOREN NØD DET ;-)

Rigtig god weekend blink blink

Karina Bunkenborg sagde ...

wauw hvor ser det godt ud. Flot stil!