lørdag den 28. december 2013

Glædelig jul

Håber i alle har haft en rigtig dejlig jul. 

Her er tiden fløjet af sted, og det er ikke fordi jeg ikke har lavet noget kreativt at der ikke er kommet noget på bloggen, jeg har bare ikke rigtig fået noget færdigt (måske jeg har gang i lidt for mange projekter).

Men forhåbentlig får jeg styr på lidt af det, hvilket også inkluderer min december bog.

Har dog fået hæklet den store strømpe færdig, og glæder mig til at få 2 omgang træer færdige, for så kunne jeg godt tænke mig at hækle en strømpe mere.


1 kommentar:

Karina Bunkenborg sagde ...

Rigtig fine sokker. Jeg har hæklet små julesokker til bordet til jule aften. Det var også ret hyggeligt at have gang i. Jeg kender det godt når man har lidt for mange projekter i gang på en gang. Men sådan er det vist at være kreativ. Godt nytår!