onsdag den 29. januar 2014

PL 2014 UGE 2

Indtil videre går det godt med min mini project life, det er en hyggelig lille opgave hver uge, uden at give mig stress, og jeg har haft tid til lidt andet ved siden af. Jeg ved der ikke er plads til mange billeder og at det på et tidspunkt vil give problemer, men tænker at når det bliver ferie, kan jeg måske tage en ekstra side i brug. Indtil videre har jeg haft 4 små billeder hver uge, et felt med uge nr. lidt tekst og så har jeg lavet en lille liste hver uge, over hvad vi lavede de forskellige dage. Desværre har jeg ikke været for god til at få taget billeder, jeg synes det er svært at tage gode billeder om aftenen, så må vente til dage hvor jeg er hjemme i de lyse dagtimer.



Ligesom til forsiden, har jeg til denne uge selv tegnet lidt, og det blev til dette lille træ, jeg har limet uge nr. og lidt glimmer konfetti ovenpå og stemplet lidt med sølv.


Ingen kommentarer: