søndag den 12. januar 2014

Project Life

Så har jeg haft kameraet fremme, og har fået taget billede af den første uge i min project life, desværre er forsiden ikke helt færdig endnu, da min søn har lagt syg i en hel uge, og jeg rigtig gerne ville have et foto af os alle 4 på forsiden, så den må i vente lidt med.
Det er andet år jeg forsøger mig med PL, og jeg har lavet mange ændringer i forhold til sidste år, og da jeg aldrig fik taget billeder af sidste års album, som heller ikke er færdigt endnu, så håber jeg på løbende at få lavet det der mangler, så jeg kan vise billeder fra begge albums.
Som sagt er der stor forskel på de to albums, sidste år lavede jeg et 12x12" album, i år er det reduceret til et 8x6". Jeg var rigtig glad for det store album jeg lavede sidste år, men jeg brugte alt for meget tid på det, så efter lidt overvejelse lavede jeg nogle ændringer, som jeg håber gør det nemmere for mig, og at det vil give mig tid til andre scrap projekter.

Her er UGE 1  2014






Ingen kommentarer: