lørdag den 20. september 2014

Bryllupsskjold

Det er tydeligt for mig, at jeg ikke er særlig god til at få lagt på bloggen når jeg har lavet noget, for disse 4 bryllupsdkjolde er vist et stykke tid siden jeg lavede.

Det første her er lavet til er par der kører på motorcykel, og giveren ville rigtig gerne have motorcyklen med derpå.


Undskylder at fotokvaliteten ikke er så god, det er svært at se navnene, med de stod mere frem end det syner her.


Kortet her er lavet i sidste øjeblik, og måtte derfor blive af noget der næsten var klar, derfor er farven på kortet ikke luge den man forbinder med sølvbryllup, navnene er i sølv, men det er lidt svært at de her.


Endnu et kort til et par motorcykel entusiaster. 


Med et lille indlæg fra gemmerne, vil jeg gå i det kreative hjørne og lave noget nyt.

God lørdag :-)






Ingen kommentarer: